Avaimet käteen -ratkaisuna toteutettavan palvelun myötä hoidamme yhtiötäsi ja kiinteistöäsi pitkäjänteisesti ja suunnitelmallisesti, yhtiön lakisääteisiä velvollisuuksia unohtamatta. Tarjoamme sinulle laadukkaan prosessin ja henkilökohtaista palvelua joka tilanteessa. Yksilöllinen palvelu näkyy myös korjaustoiminnassa, jossa huomioimme sekä rakennuksen että yksittäisten rakennusosien elinkaaren.

Asiakaspalvelumme koulutettu henkilökunta hoitaa yhtiösi asukkaiden ja muiden kiinteistön käyttäjien asiat yhden luukun periaatteella. Tuotamme kaikki asiakirjat ja raportit tietoverkossa, jolloin ne ovat luettavissasi ajasta ja paikasta riippumatta. Lisäksi verkkoasiakaspalvelumme palvelee sinua 24/7.

Asiakkaillamme on mahdollisuus ostaa kohtuuhintaisia asumiseen ja rahoitukseen liittyviä palveluita erillisveloituksella yhteistyökumppaneidemme kautta. Ota yhteyttä lähimpään toimipisteeseen niin kerromme lisää.

Plus-palvelun sisältö:

1. Taloushallinnon ja laskennan tehtävät

  • Laskutamme taloyhtiön vastikkeet ja muut maksut sekä perimme vastikerästejä kuukausittain.
  • Hoidamme taloyhtiön laskujen tarkistamisen ja maksamisen
  • Laadimme talousarvioehdotuksen vuosittain sekä tuotamme neljännesvuosittain maksuperusteisen välilaskelman, johon sisältyy vertailu yhtiön talousarvioon.
  • Laadimme tilinpäätösehdotuksen sekä teemme veroilmoituksen ja toimitamme sen verottajalle.

2. Tekniset tehtävät

  • Ylläpidämme ja päivitämme kiinteistön kunnossapitosuunnitelmaa viiden vuoden suunnittelujaksoissa. Huolehdimme suunnitelman toteutuksesta sekä vika- ja ylläpitokorjausten teettämisestä osana kunnossapidon prosessia.
  • Seuraamme kiinteistön lämmön-, sähkön- ja vedenkulutusta kuukausittain asiakkaan toimittamien mittarilukemien perusteella sekä teemme tarvittaessa korjaustoimenpiteitä kustannusten alentamiseksi.
  • Pidämme huolta kiinteistösopimusten tekemisestä ja ajantasaisuudesta.
  • Tarjoamme asiakkaidemme käyttöön sähköisen palvelujärjestelmän, jossa palvelun toteutumista voi seurata työn valmistumiseen saakka.

3. Kokoukset

  • Isännöitsijä valmistelee kokoukset päätösehdotuksineen, laatii kokouspöytäkirjat sekä toimeenpanee tehdyt päätökset.

4. Asukas-, käyttäjä- ja yhtiöpalvelut

  • Tarjoamme asiakkaidemme käyttöön verkossa toimivan vianhallintajärjestelmän, jossa vikailmoituksia saadaan tehtyä ja seurattua ajantasaisesti. Valmistuneet työt viedään järjestelmästä osaksi yhtiön korjaushistoriaa ja huoltokirjaa.
  • Isännöitsijätodistusten tilaaminen hoituu kätevästi joko internetissä tai asiakaspalvelutoimistostamme tilaamalla. Toimitamme tilaukset postitse.
  • Asiakkaamme voivat ostaa asumiseen liittyviä laatutestattuja lisäpalveluita yhteistyökumppaneidemme kautta. Tällä hetkellä palveluvalikoimaan kuuluvat siivous-, asiointi-, hoiva- ja rakentamispalvelut sekä huoneistokohtaiset laajakaistaliittymät, lainat ja kotivakuutukset. Palveluntarjoajat veloittavat tilaajaa suoraan. Ota yhteyttä lähimpään toimipisteeseemme niin kerromme lisää palveluista.