Palvelun tilaajana voit luottaa siihen, että kiinteistöäsi ja yhtiötäsi hoidetaan pitkäjänteisesti ja suunnitelmallisesti. Pro-palvelussa taloyhtiölläsi on tilattavissa kaikki tarvittavat palvelut, mutta se maksaa vain käyttämistään. Palvelu on suunniteltu yli 14 huoneiston taloyhtiöille.

Pro-palvelumme on tehokkain tapa järjestää taloyhtiösi hallinto. Kalliit, usein tehottomat ja varmuuden vuoksi järjestettävät henkilökohtaiset tapaamiset isännöitsijän kanssa on karsittu pois. Hallitus lukee raportit taloyhtiösi kotisivulta, kokoontuu keskustelemaan tai tekemään päätöksiä halutessaan, kirjaa päätökset valmiille sähköisille asiakirjapohjille ja käyttää isännöitsijätoimiston asiantuntemusta, henkilökohtaisia tapaamisia ja palveluja vain tarvittaessa.

Hoidamme kaikki yhtiösi lakisääteiset velvollisuudet. Korjaustoiminnassa huomioimme sekä rakennuksen että yksittäisten rakennusosien elinkaaren.

Asiakaspalvelumme koulutettu henkilökunta hoitaa yhtiösi asukkaiden ja muiden kiinteistön käyttäjien asiat yhden luukun periaatteella. Tuotamme kaikki asiakirjat ja raportit tietoverkossa, jolloin ne ovat luettavissasi ajasta ja paikasta riippumatta. Lisäksi verkkoasiakaspalvelumme palvelee sinua 24/7.

Asiakkaillamme on mahdollisuus ostaa kohtuuhintaisia asumiseen ja rahoitukseen liittyviä palveluita erillisveloituksella yhteistyökumppaneidemme kautta. Ota yhteyttä lähimpään toimipisteeseen niin kerromme lisää.

Pro-palvelun sisältö:

1. Taloushallinta ja laskenta

  • Laskutamme taloyhtiön vastikkeet ja muut maksut sekä perimme erääntyneitä vastikkeita kuukausittain.
  • Laadimme talousarvioehdotuksen vuosittain sekä tuotamme neljännesvuosittain maksuperusteisen välilaskelman, johon sisältyy vertailu yhtiön talousarvioon.
  • Laadimme tilinpäätösehdotuksen sekä teemme veroilmoituksen ja toimitamme sen verottajalle.

2. Tekniset tehtävät

  • Ylläpidämme ja päivitämme kiinteistön kunnossapitosuunnitelmaa viiden vuoden suunnittelujaksoissa. Huolehdimme suunnitelman toteutuksesta sekä vika- ja ylläpitokorjausten teettämisestä osana kunnossapidon prosessia.
  • Seuraamme kiinteistön lämmön-, sähkön- ja vedenkulutusta kuukausittain asiakkaan toimittamien mittarilukemien perusteella sekä teemme tarvittaessa korjaustoimenpiteitä kustannusten alentamiseksi.
  • Kirjaamme asiakkaan palvelupyynnöt tietokantaan, jossa palvelun toteutumista seurataan kunnes työ on valmis.
  • Pidämme huolta kiinteistösopimusten tekemisestä ja ajantasaisuudesta.

3. Kokoukset

  • Isännöitsijätoimiston edustaja osallistuu yhtiökokoukseen ja laatii siitä pöytäkirjan. Muut kokouksensa asiakas pitää ilman isännöitsijää. Tällöin asiakas laatii pöytäkirjan valmiille sähköiselle pöytäkirjapohjallemme.
  • Tarvittaessa Taloaseman edustaja voi osallistua hallituksen ja muihin kokouksiin. Silloin veloitamme kokoukseen valmistautumisesta ja osallistumisesta, pöytäkirjan laatimisesta sekä päätösten toteuttamisesta käytetyn ajan mukaan.

4. Asukas-, käyttäjä- ja yhtiöpalvelut

  • Tarjoamme asiakkaidemme käyttöön verkossa toimivan vianhallintajärjestelmän, jossa vikailmoituksia saadaan tehtyä ja seurattua ajantasaisesti. Valmistuneet työt viedään järjestelmästä osaksi yhtiön korjaushistoriaa ja huoltokirjaa.
  • Isännöitsijätodistusten tilaaminen hoituu kätevästi joko internetissä tai asiakaspalvelutoimistostamme tilaamalla. Toimitamme tilaukset postitse.
  • Asiakkaamme voivat ostaa asumiseen liittyviä laatutestattuja lisäpalveluita yhteistyökumppaneidemme kautta. Tällä hetkellä palveluvalikoimaan kuuluvat siivous-, asiointi-, hoiva- ja rakentamispalvelut sekä huoneistokohtaiset laajakaistaliittymät, lainat ja kotivakuutukset. Palveluntarjoajat veloittavat tilaajaa suoraan. Ota yhteyttä lähimpään toimipisteeseemme niin kerromme lisää palveluista.